زیبا سازی با کاشی بین کابینت ها

نویسنده: rahmati
تاریخ انتشار: 2024/08/29

خلاصه مقاله:

زیبا سازی بین کابینت این که آیا شما به طور کامل آشپزخانه خود را تخلیه می کنید ، یک آشپزخانه جدید از ابتدا می سازید، یا به دنبال پروژه ای هستید که به خانه شما ارزش افزوده می دهد ، انتخاب بهترین ایده های بک اسپلش آشپزخانه گامی حیاتی در روند بازسازی است. به پشت سر خود مانند کانتور […]

زیبا سازی بین کابینت

این که آیا شما به طور کامل آشپزخانه خود را تخلیه می کنید ، یک آشپزخانه جدید از ابتدا می سازید، یا به دنبال پروژه ای هستید که به خانه شما ارزش افزوده می دهد ، انتخاب بهترین ایده های بک اسپلش آشپزخانه گامی حیاتی در روند بازسازی است. به پشت سر خود مانند کانتور آشپزخانه خود فکر کنید: اگرچه ممکن است قابل توجه ترین ویژگی نباشد، محصول نهایی بدون آن یک بعدی به نظر می رسد. به علاوه، شما به راحتی می توانید آن را به ستاره فضا تبدیل کنید. مانند سخت افزار آشپزخانه ، بک اسپلش شخصیت و سبکی را به منطقه آشپزی شما می بخشد و آن را به اتاقی تبدیل می کند که واقعا از بودن در آن لذت می برید.

هنگام برنامه ریزی بک اسپلش خود، چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در طول فرآیند طراحی به خاطر داشته باشید. شکل و جنس این ویژگی – چه کاشی مترو یا موزاییک را انتخاب کنید، یا چیزی منحصر به فردتر مانند کاغذ دیواری یا آجر را انتخاب کنید – به طور قابل توجهی بر فضای کلی آشپزخانه شما تأثیر می گذارد. اگر دیوارهای شما از قبل دارای یک الگوی پر جنب و جوش هستند، بهتر است برای حفظ ظاهری متعادل از شلوغی شلوغ خودداری کنید.

انتخاب های بی پایانی وجود دارد که همگی می توانند بسیار طاقت فرسا به نظر برسند، اما زیبایی در این واقعیت نیز وجود دارد: می توانید بی نهایت خلاقیت خود را با بک اسپلش انجام دهید.

کاشی شطرنجی چند رنگ

این پشتی رنگارنگ آشپزخانه با افزایش ارتفاع آن به عنوان یک دیوارپوش دوچندان می شود و کاشی های شطرنجی چند رنگ به این فضای انبار گرما می بخشد.

کاشی نقاشی شده با دست

در همان فضای آشپزخانه مانند بالا،کاشی نقاشی شده با دست را  انتخاب کرد که محل پخت و پز را با کاشی های سفارشی که خودش با دست نقاشی کرده تزئین کند.  خلاقیت و زمان زیادی را برای خاص کردن این فضا اختصاص دهد.

سنگ مرمر و کاشی

هنگامی که نوبت به مخلوط کردن پس زمینه آشپزخانه شما می رسد، جفت کردن دو ماده مختلف می تواند راهی بسیار زیبا برای اضافه کردن جذابیت به فضای شما باشد.رنگ روشن یک امضای ظریف اما منحصر به فرد به اتاق می دهد.

آجر سبک

از آجرهای رنگ روشن در آشپزخانه استفاده کنید، که در پشت قسمت های سینک و اجاق گاز جذابی ایجاد کرد و چشم را فریب داد تا آن را به عنوان یک دیوار بیرونی ببیند.

 

دسته بندی:

مقالات پژوهشی ،